ΟΠΑΔΟΙ

Η ιστορία της μπόμπας, η ιστορία του ΗΡΩΑ

Το aekgreece που λειτουργεί και ως ψηφιακό Μουσείο για την ομάδα και τους οπαδούς της ΑΕΚ, συνεχίζει να καταγράφει και να μεταλαμπαδεύει την ιστορία της τεράστιας ομάδας μας! Μια ιστορία που την γράφουν παρέες… Όπως μια παρέα δημιούργησε το 1924 την μεγάλη ΙΔΕΑ της ΑΕΚ έτσι μια άλλη παρέα δημιούργησε την μεγαλύτερη οπαδική ΙΔΕΑ. Αυτή της Original21. Από μόνη της η Original 21 χρειάζεται τόμους για να περιγραφεί τι είναι και τι έκανε όλα αυτά τα χρόνια!

Μαζί μας έχουμε τον Κώστα Σταθόπουλο, γνωστό στον οπαδικό κόσμο ως «ΗΡΩΑ»! Είναι ο εμπνευστής και δημιουργός του πιο δυνατού συμβόλου που κυριαρχεί στο οπαδικό κίνημα! Αυτό της ORIGINAL 21!

Προσωπικά, του ζήτησα να μας περιγράψει αυτό που μου διηγήθηκε ένα βράδυ σε μια συγκέντρωση με τον Αρχηγό. Πως τα μοναδικά συναισθήματα που του δημιουργούσε η συναναστροφή με το ηγέτη της Original, Δημήτρη Χατζηχρήστο, κατάφερε να τα ζωγραφίσει σε χαρτί και ως δια μαγείας γεννήθηκε το σύμβολό μας! Η Μπόμπα της Original21…

Τι καλύτερο για την καταγραφή, από το να αφήσεις ελεύθερο να μιλήσει ο ίδιος, που είναι ένας άνθρωπος άκρως συναισθηματικός, για να καταγράψει το δικό του σημαντικό κεφάλαιο που θα μείνει για πάντα στην ιστορία μας!

Για καλή μου τύχη, είχε έτοιμο κείμενο που το είχε γράψει ο «Ήρωας» το καλοκαίρι στο επετειακό εφημεριδάκι της original21 προς τιμήν του Αρχηγού και μου το έστειλε με λίγες διορθώσεις:

Εν αρχή ην…

Θεέ μου! Μου είναι σχεδόν ακατόρθωτο, αλλά θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να αποτυπώσω εδώ όσο γίνεται πιο αληθινά, εκείνη την μαγική μυστική και υπέροχη αύρα του Αρχηγού, που σου την έδινε απλόχερα και ρίζωνε βαθιά μες την ψυχή σου… Σε περιέλουζε κυριολεκτικά κάθε φορά που βρισκόσουν μαζί του αλλά και μαζί με τους ομοΐδεάτες του. Κατόρθωσα και γαντζώθηκα πάνω του και από τότε αφέθηκα στα λόγια και στις ιδέες του, για να με παρασύρουν και να με ταξιδεύουν για όλη την υπόλοιπη ζωή μου, για πάντα, αγκαλιά με την Αγάπη, την Ειλικρίνεια, την Αλληλεγγύη, την πραγματική φιλία που μεταμορφώνονταν σιγά σιγά με τα λόγια του σε αδερφοσύνη! Μέσα από τις άπειρες ομιλίες μαζί του, έχτιζες όνειρα… Το μυαλό σου κάλπαζε μαζί του και έπλαθε δημιουργήματα που κανένας ποτέ δεν είχε καταφέρει να σκεφτεί!
Ό,τι πιο όμορφο και μαγικό που με έκανε να νιώθω όλα αυτά τα χρόνια, προσπαθούσα να το αποτυπώνω όσο γινόταν πιο αληθινά, όπου μου δίνονταν η ευκαιρία και η δυνατότητα, σε τοίχους, σε πανό ή σε ένα κομμάτι χαρτί. Ήταν ο δικός μου ξεχωριστός τρόπος έκφρασης για όλα αυτά που με έκανε να νιώθω και να αγαπήσω. Αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και τώρα για να περιγράψω πως με ενέπνευσε να σχεδιάσω το σύμβολό μας. Θα το κάνω ίσως για τελευταία φορά ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ όπως το έκανα και μέσα από το εφημεριδάκι της Original 21, το γνωστό “Α.Ε.Κ. είναι η καρδιά σου και χτυπάει” που τόσο μα τόσο πολύ πάλεψε πιο πολύ από όλους μας μέχρι να το καθιερώσει στις καρδιές όλων αυτών που αγάπησαν και λάτρεψαν και την ΑΕΚ και τον ίδιο τον «Αντιχούλιγκαν».

Μια πρωταρχική και τελείως αυθόρμητη αποτύπωση των όσων ακριβώς με έκανε να νιώθω μες την ψυχή μου (όπως μου θύμισαν και τα αδέρφια μου που ήταν παρόντες), ήταν μέσα σε ένα πούλμαν…. Ένα πούλμαν επιστροφής από τα κοντινά Γιάννενα. Κάτω από το αχνό φωτάκι της θέσης μου, πάνω σε ένα μικρό κομματάκι χαρτί τα έκανα σχέδιο. Μόλις το είδε ο αρχηγός, μου είπε «αυτό θα είναι το σύμβολό μας»!!!
Την επόμενη μέρα στο 64…. από το απόγευμα μέχρι που είχε ήδη βραδιάσει, καθόμουν στο σαλόνι και απλώς προσπαθούσα να το αποτελειώσω σε ένα άλλο κομμάτι χαρτί και να το κάνω μια τελική εικόνα, με όσα λόγια ψυχής άκουγα ξανά και ξανά κάθε φορά να βγαίνουν από το στόμα και τα εσώψυχα του Δημήτρη μου, που μίλαγε στο 64 με κάποιον αδερφό μας! Ήταν για μένα, και πάλι, ένα πανέμορφο ταξίδι της ψυχής μου μέσα σε ιδέες και ιδανικά που έκαναν το μυαλό και τις σκέψεις μου να αυτοδημιουργούν και να προσπαθούν να αποτυπώσουν στο χαρτί τα συναισθήματα πού ένιωθα όλον αυτόν τον καιρό και ιδίως εκείνο το βράδυ…..

Όλη μας η ψυχή, μία βόμβα… μια βόμβα με την φλόγα της Θεάς μας να φεγγοβολάει ως τα πέρατα του κόσμου, μόνιμα πυροδοτημένη, να αναμένει για πάντα στους αιώνες των αιώνων την στιγμή που θα εκραγεί και θα αφανίσει κάθε τι που θα προσπαθήσει να την πειράξει… Μόνιμα σε μια μυστική εγρήγορση, μια ψυχή που ποτέ δεν μένει στάσιμη, που πάντα θα ακολουθεί μέσα στον χρόνο αυτό που έμαθε να λατρεύει και να αγαπά με τα δικά του λόγια!

ORIGINAL21, όλα τα γράμματα μια μεγάλη αγκαλιά! ΕΝΩΜΕΝΑ! Όπως οι σκέψεις μας, όπως τα όνειρά μας, όπως οι ψυχές μας, όπως την αγάπη και την αλληλεγγύη που μας έκανε να νιώθουμε ο ένας για τον άλλο, βαμμένα και λουσμένα με το κόκκινο της αιμορραγίας που μας προξενούσε κατά καιρούς η δική μας κιτρινόμαυρη Θεά, που μόνο η ίδια κατάφερνε πολλές φορές να την σταματήσει, αλλά και πάλι μας βύθιζε στο μόνιμο κόκκινο αίμα της πίκρας και της προσωρινής απογοήτευσης της ψυχής μας…

Μια πίκρα που πάγωνε γύρω μας και μεταμορφώνονταν σε μαύρο… Το μαύρο της ψυχής μας που μας ένωνε όμως όλο και πιο πολύ… ένα μαύρο που χαρακτήριζε τους αγώνες μας όλο αυτόν τον καιρό! Ένα μόνιμο και ανηφορικό μονοπάτι που μετατρέπονταν με τα λόγια του σε μια απέραντη πανέμορφη διαδρομή μέσα στον χρόνο, που χάραζε σιγά σιγά με ανεξίτηλο μελάνι μες την ψυχή μας αυτές τις αξίες που θα έδεναν για πάντα μαζί με αυτά τα τρία πανέμορφα γράμματα: Α.Ε.Κ.

Η ίδια μου η ψυχή γεμάτη με όλα όσα ένιωθα και θα νιώθω για πάντα μέσα μου, είχαν ήδη πάρει μορφή σε ένα απλό χαρτί! Του το έδωσα, χαμογέλασε απλά λέγοντάς μου: Αυτό θα είναι το δικό μας σύμβολο!!! Ένα ακαριαίο τηλεφώνημα στον Αείμνηστο Δημήτρη Γαρυφαλίδη και η πρώτη παραγγελία με τα πρώτα 100 λευκά κασκολάκια ήταν γεγονός!

Το Χάλκινο πατρόν με το λογότυπο της γνήσιας πλέον θύρας 21 (original), κοσμούσε για πολλά χρόνια τον τοίχο από το Δωματιάκι μας.
Και νυν και αεί, θα προσπαθώ μαζί με όλα τα αδέρφια μου που έκαναν κτήμα τους αυτές τις αξίες που μας χάραξε παντοτινά στις καρδιές μας, να τις μεταλαμπαδεύω όπου βρεθώ και όπου σταθώ!!! Για πάντα!!! Για ένα διαφορετικό και τόσο μα τόσο ανθρώπινο νόημα ζωής….
…και νυν και αεί μέσα μας ΘΑ ΖΕΙΣ!

Κώστα Σταθόπουλε, (@iroas.kon) ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ με μια υπόσχεση:

Το φυτίλι της μπόμπας δεν θα σβήσει ποτέ!