Η Ρένια Λουϊζίδου στην Αθήνα συμπαθεί την ΑΕΚ
Το κιτρινόμαυρο χρώμα προσελκύει τη Ρένια Λουϊζίδου. Η γνωστή ηθοποιός με πάρα πολλές ταινίες και σειρές στο βιογραφικό της μίλησε για τη σειρά “Το Σόι Σου” που πρωταγωνιστεί.
Πιο συγκεκριμένα σε συνέντευξη που έδωσε στο Persona, αναφέρθηκε στην ξεχωριστή σχέση που έχουν όλοι στη σειρά “Το Σόι Σου” με την ΑΕΚ, ενώ η ίδια είπε οτι παρά το γεγονός, οτι αυτή είναι Άρης απο μικρή, στην Αθήνα συμπαθεί περισσότερο την Ένωση.
«Ένας από τους λόγους που θέλαμε να ξαναρχίσει “Το Σόι Σου” είναι, ειλικρινά, γιατί θέλαμε να βρεθούμε ξανά μαζί. Αυτά τα πέντε χρόνια, χρόνια μέσα στην κρίση, μας έφεραν τόσο κοντά, που αποκτήσαμε και μια κάπως συγγενική σχέση. Με ρωτάνε τι γίνεται με την ΑΕΚ και “Το Σόι Σου” . Σε αυτή τη σειρά είναι όλοι ΑΕΚ. Οι σκηνοθέτες, οι ηθοποιοί… Εγώ είμαι Άρης, αλλά στην Αθήνα συμπαθώ την ΑΕΚ (σ.σ. γέλια).»

