ΣΚΕΨΕΙΣ

Ο Ηλιόπουλος υπενθύμισε στον Βίντα πως θέλει ακόμη δύο νίκες για να σβηστεί το πρόστιμο των 400.000 ευρώ

Το παιχνίδι στη Νέα Φιλαδέλφεια έχει ολοληρωθεί με μια τεράστια νίκη της ΑΕΚ επί του Παναθηναϊκού.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος όπως συνηθίζει κατέβηκε στον αγωνιστικό χώρο για να αγκαλιάσει τους ποδοσφαιριστές και τον Μάρκο Νίκολιτς, ενώ ο Βίντα τον πλησίασε και του είπε για το πρόστιμο των 400.000 ευρώ ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΕΚ του υπενθύμισε με τα δάχτυλα πως θέλει ακόμα δύο νίκες.

Η πρώτη νίκη ήρθε. Απομένουν τα παιχνίδια με Αστέρα στην Τρίπολη και Ολυμπιακό στη Νέα Φιλαδέλφεια.