Θύρα 21 Βέροιας: Η πιο αγαπησιάρικη ΑΕΚ η Μάνα ΑΕΚ
Είναι χρόνια που βασανιζόμαστε, και χρόνια που υποφέρουμε με τον συγκεκριμένο κύριο, που μας απείλησε μέχρι και με μηνύσεις.
Ήμασταν από τους λίγους που αντιδράσαμε σαν ΘΥΡΑ 21 Βέροιας, στην απαξίωση της Μάνας ΑΕΚ, από τους ΑΕΚάρχες της ερασιτεχνικής. Χωρίς δύναμη, φωνάζαμε, αλλά τα αρδάκια της ΑΕΚ, πάντα προσπαθούσαν να καλύψουν τα αφεντικά τους. Εκτός από λίγους, τα περισσότερα μέσα δεν έπαιζαν καθόλου τις ανακοινώσεις μας. Συνένοχοι με τη διοίκηση είστε και εσείς, τα μέσα ενημέρωσης της ΑΕΚ και οι δημοσιογράφοι που τους καλύπτετε.
Εννοείτε ότι στηρίζουμε την κίνηση των παιδιών της 9-11, και περιμένουμε από όλους να πάρουν θέση. Τόσα χρόνια βροντοφωνάζουμε ότι δικαιούμαστε να ξέρουμε πόσες κάρτες φίλου δόθηκαν, πόσα λεφτά μαζεύτηκαν από τις κάρτες φίλου, και πως μοιράστηκαν στα τμήματα της ερασιτεχνικής. Επίσης ζητούσαμε και ζητάμε να μας πουν οι αρμόδιοι, αν καταβάλλεται, το 10% στην ερασιτεχνική
Ήρθε η ώρα να λογοδοτήσετε.
ΥΓ Οι θέσεις μας για την παρακμή του βόλεϋ, του πόλο του στίβου κλπ κλπ, βρίσκονται σε παλαιότερες αναρτήσεις σε αυτό το blog.
Για ότι καταστρέψατε θα λογοδοτήσετε
ΘΑ ΤΡΟΜΑΖΕΣ ΑΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ

