ΣΚΕΨΕΙΣ

Κοϊτά: Το μυστικό ήταν ότι ήμασταν συγκεντρωμένοι

Ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά αποκάλυψε το μυστικό της νίκης της ΑΕΚ απέναντι στον Ολυμπιακό.

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του παιχνιδιού στο Φάληρο τόνισε:

Για την τακτική προσήλωση των παικτών και τη νίκη της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού;

«Θεωρώ που παρ’ όλο που ήταν δυο δύσκολες εβδομάδες. Το μυστικό ήταν ότι ήμασταν συγκεντρωμένοι. Ακολουθήσαμε το πλάνο. Θέλαμε να κάνουμε μία καλή αρχή στα πλέι οφ. Τα καταφέραμε. Τώρα έχουμε μία κρίσιμη εβδομάδα με το ματς με την Ράγιο Βαγιεκάνο».

Τι σκέφτεται μετά το +5 της ΑΕΚ;

«Το σίγουρο είναι ότι θα χαρούμε τη νίκη. Θα το γιορτάσουμε, αλλά στη συνέχεια θα είμαστε συγκεντρωμένοι. Δεν έχει τελειώσει κάτι. Οι πέντε βαθμοί δεν είναι τίποτα, αν δεν είμαστε συγκεντρωμένοι. Θα δούμε το ματς με τον ΠΑΟΚ και θα κοιτάξουμε στο τέλος το αποτέλεσμα».

Αν φέτος νιώθει πιο σημαντικός;

«Ναι, νιώθω πάρα πολύ καλά. νιώθω εμπιστοσύνη από τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου. Όταν νιώθει ένας παίκτης αυτή την εμπιστοσύνη αποδίδει καλύτερα. Ειμαι χαρούμενος που βοήθησα.

Τέλος θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο που πανηγύρισα στο τέλος. Να ζητήσω συγγνώμη όπως πανηγύρισα. Υπήρχε αδρεναλίνη».