Σάκοτα: Θα δώσουμε χρόνο σε παίκτες μας, που δεν έχουν παίξει πολύ
Ο Ντράγκαν Σάκοτα μίλησε για το αυριανό παιχνίδι της ΑΕΚ με αντίπαλο τον Άρη στο Αλεξάνδρειο για τη Stoiximan GBL.
Ο κόουτς της Βασίλισσας είπε για το ματς:
«Έχουμε μπροστά μας ακόμη ένα δύσκολο ματς σε μία περίοδο πολλών αγώνων. Πρόκειται για μία παραδοσιακή αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο ομάδες με ιστορία. Ο Άρης είναι προφανώς πιο ξεκούραστος όμως, αφού δεν είχε αγώνα μέσα στην εβδομάδα. Εμείς προερχόμαστε από το ματς με τη Μπανταλόνα. Είμαστε υποχρεωμένοι, ωστόσο, να παλέψουμε αύριο. Στη Θεσσαλονίκη θα δώσουμε χρόνο σε παίκτες μας, που δεν έχουν παίξει πολύ, έτσι ώστε να είμαστε πιο φρέσκοι σ’ ένα ματς ιδιαίτερα απαιτητικό, όπως αυτό με τη Μπανταλόνα στην Ισπανία».

