Κόσμος αποθέωσε την αποστολή της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη
Κόσμος περίμενε την πρωταθλήτρια ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη να την αποθεώσει μια μέρα πριν το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ για την 5η αγωνιστική των πλέι οφ της Super League.
Οι παίκτες του Δικεφάλου έτυχαν αποθεωτικής υποδοχής από τον κόσμο που τους περίμενε στο ξενοδοχείο. Οι οπαδοί της Ένωσης υποδέχτηκαν τους Μάρκο Νίκολιτς και τους ποδοσφαιριστές με το σύνθημα “νάτοι νάτοι οι πρωταθλητές”.

